Hunter Engineering Company - NyitólapHivatalos forgalmazó: Weszti Kft.

GSP9700 Gumiabroncs Talpponti Erő Mérő Rendszer

Road Force® Mérési Mód
Road Force Measurement

Az exkluzív Road Force® mérési rendszer akár 635 kilogrammal képes megterhelni a kereket. A terhelő görgő érzékeli nemcsak a kiegyensúlyozatlanságból adódó, hanem a gumiabroncs és a felni szekezeti változásainak és az excentricitásának következtében eredő egyébb radiális erők okozta problémákat is. Ellentétben a terhelés nélküli méréssel, a görgő lehetővé teszi a gumiabroncs teljes felületének és az oldalfalának vizsgálatát.

Egy másik alternatívája a hibakeresésnek a QuickMatch® funkció, melyel a kezelő gyosan feltéképezheti a kerék terhelés alatti deformitását.

Lack of tire uniformity is a common and often hidden source of vibration. As a tire rolls, it flexes as if it were made of springs. Vibration results when tire stiffness is not uniform.
A vibráció gyakran a gumiabroncs gyakori és láthatatlan egyenletlen szerkezeti keménységéből adódik. Ahogyan a kerék forog, úgy hajlik, mintha rugókból épülne fel. A vibrációt az okozza, hogy a gumiabroncs merevsége nem egyenletes.

* Szabadalmazott

Inflation Station
A GSP9700 tömlőfuvató állomás* biztosítja a megfelelő gumiabroncs nyomás, továbbá biztosítja a felhasználó számára a pontos vizsgálatot és az ügyfél elégedettséget.

Inflation Station

Inflation Station
A terhelés nélküli kerékütés mérő rendszerek gyakran ellentmondó eredményeket hoznak és nem veszik figyelembe a gumiabroncs oldalfalát, mint a vibrációs problémák egyik lehetséges forrását.

Felniütés Mérése és ForceMatch®
Rim runout can be measured without removing the tire…
A felniütés mérhető a gumi eltávolítása lékül...

A GSP9700 megméri az oldalirányú és függőleges felniütést, anélkül, hogy eltávolítanánk a gumiabroncsot éa gyorsan kijelzi, ha a kerékütés okozója a gumiabroncs. Az ütés közvetlen a gumi nélküli felni belső peremén is mérhelő.

…or, directly at the bead seat on a bare rim.
... vagy közvetlen a felni belső peremén.


A GSP9700 automatikusan körbeforgatja a kereket a mérés alatt.* Ezt követően a GSP9700 kiszámolja, hogy a felni és a gumiabroncs milyen mértékben járul hozzá a vibrációhoz és könnyen követhető javítási utasításokkal látja el a technikust.

ForceMatching and Balance

A Hunter szabadalmazott ForceMatch® eljárása a gumiabroncs legkeményebb pontjából adódó vibrációs hatását kiegyenlíti azáltal, hogy a gumit a felni mélyebb pontjához forgatjuk. A felniütés és a függőleges hatású erők ingadozásának minimalizálásával segít megszüntetni a vibrációt.

A QuickMatch® mérés ugyancsak választható a terheléses kerékütés és a gumi felszerelés gyors vizsgálatra erő számítások nélkül, ha a gyorsaságot részesítik előnyben a kiegyensúlyozás folyamán.

Miután a javítás megtörtént, a technikus azonnal folytathatja a precíziós kiegyensúlyozást fölösleges gomb nyomkodás nélkül.

Matching the stiff or high spot on the tire with the low spot on the rim cancels

Ugyan azon eljárás használatáva, amit a gépjármű gyártók alkalmaznak, a GSP9700 összepárosítja a gumiabroncs legkeményebb részét a felni legmélyebb részével, ezáltal megszünteti a vibrációt, melyet a függőleges hatású erők ingadozása okoz, így lehetővé teszi a legsimább futást, ami csak lehetséges.* Szabadalmazott funkció
Vissza az elejére © 2024 Hunter Engineering Company / Weszti Kft.